8/3

Hei! Hoppas ni mår bra & inte allt för glada att snön är tillbaka, hoppas det försvinner snabbt! Nu vill jag ta mig fan ha sol och värme. Själv så är jag rätt krasslig fortfarande med är på bättringsvägen! Gick till jobbet idag, skönt att vara tillbaka. Men kände mig dock jätteseg och hängig. Så i helgen blir det att bara ta det lugnt, och vila upp dig så man blir frisk. Denna helg blir massa trevligheter med familjen, undertbart :)

När jag kom hem efter jobbet så var lite frysen så hoppade ner i ett varmt bad för att vila lite & lyckades somna i två timmar, hur galet är inte det! Vaknade av att vatten var alldeles ljummet. Har bytt lakan och städat undan lite i rummet som verkligen behövdes. Det skulle också behövs en rejäl ur ränsning! Det får bli någondag när jag verkligen känner fört, om den dagen kommer komma ens..

Jaja nu ska jag sätta mig framför tv med en kopp te! Kram ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0