ONSDAG

Hej! Hoppas ni mår bra. Jag mår lite bättre, snuvan har försrvunnit men har blivit hostig och känner mig trött, seg och snurrig i huvudet när jag går! Hoppas det går över så fort som möjligt. Det har inte hindrat mig att stanna hemma från jobbet. Imorgon väntar en hård dag! Måste skynda mig att packa alla matlådor som ska iväg klockan 11 har jag tid hos en hudläkare och efter det back to work igen.


Dom senaste dagarna har jag varit hos Amanda kom precis därifrån. Idag möttes vi upp efter mitt jobb och gick sedan hem till henne. Svängde in till ica för vi va lite sockersugna. Nu sitter jag här hemma på sängkanten och ska stax lägga mig framför tvn och slappa vidare där.


två stycken isglasar blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0