YESTERDAY AND TODAY

Hej! Vilken bra och lyckad firad kväll det blev igår för Julia! Hon bjöd på smörgåstårta, snacks och så hade hon en överasskning. Åka limmo till krogen! Första gången jag åkte i en limo, riktigt nice va det! Alla hade jättekul och vilket drag det var på Kåren, dansade loss hela kvällen. Sjukt bra! Deckade ganska snabbt när jag kom hem. Tack för kvällen Julia!

Vaknade upp vid tolv idag. Gjorde mig ordning och mötte upp storasyster för att gå och titta på basket. Tjejerna vann :) Vilken match det var, tog nästan två timmar (dom brukar oftast vara en timme) När det var halvlek gick jag och syrran till korgen för att skjuta lite, fyfan vad man har tappat. Ja va usel haha! Ni som inte vet så spelade jag basket för några år sen i sju år och var faktiskt en riktigt bra spelare. Saknar att spela så in i norden.

Det blir en lugn hemma kväll för min del, är jättetrött. Har precis ätit en god middag tillsammans med mamma jocke & my. Suttit och pratat och haft det trevligt. Vi ska sätta oss alla tillsammans snart och titta på så mycket bättre. Känns som det var länge sen jag satt hemma med familjen så denna kväll blir mysig!


Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

<3

2011-11-20 @ 14:00:51
URL: http://Scenbloggen.com/juliajohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0