WHAT A DAY

Hej! Hoppas ni har det en underbar dag ute i det fina vädret. Har suttit en stund och stekt lite på balkongen. Så himla skönt.

Just nu ligger just på sängen helt slut körd efter denna helvetes dag. Allt har gått åt helvete, har tappat tallrikar och glas och det sista jag skulle göra va att slänga komposten så rullar dit soptunnan till soprummet, tar bort soptunnan från hjulvagnen och ställer den på sidan om för att knyta och sedan lyfta upp den för att slänga skiten, då har jag glömt bort/ser inte att hjulvagnen står där och jag sätter högra foten och far iväg framåt och landar på någon jävla järn grej med hårt som fan landar jag på vänstra knät. WAHAT A DAY!! Hoppas verkligen på en bättre dag imorgon!

Nu ska jag hänga lite framför tvn. Puss sålänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0