PACKAR


Hej. Läget? Hoppas ni mår bra och att ni hade en trevlig och kul fredagskväll. Jag mår iallafall toppen och igår tog jag det bara lugnt hemma. Kollade på så ska det låta med mamma och jocke. Det var riktigt kul att höra Jamine Kara, hon så otroligt duktig och en fin liten tjej. Senare gick jag ut för att träffa en killkompis som kom förbi stan. Vi satte oss i slottsparken och prata lite, om allt! När jag kom hem blev det sängen dirket och somnade på bara några minuter. 

Sov som en stock inatt. Vaknade av att jagva jätte kissnödig och reste mig för att gå på toaletten, när jag reser mig upp och tar några steg fram så snubblar in i min dörr, va så trött att jag inte kunde inte öppna ögonen. Somnade om runt 12 och vakna halv 2, gött som fan.

Har städat rummet lite, plockat fram de kläder jag ska ta med mig på resan. Blir dock en sväng till marieberg gallerian imorgon för att köpa det sista grejorná som behövs. Ska bli så jävla skönt att kunna bära shorts/klänning sent på kvällen utan att frysa, ta en god kall drink och bara leva livet!!



Typ såhär känner mig just nu. Sur och uttråkad!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför känner du dig sur ? :///

2011-05-21 @ 21:13:33
Postat av: SV;

För kvällen blev inte som den skulle bli..

Men nu är jag inte sur länge :)Haha.

2011-05-21 @ 21:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0