SÄNG HÄNG..

Hej! Tog mig inte till vårdcentralen imorse, kände när jag vakna imorse att det kändes bättremen när jag väl var stod på fötterna så kände hur det värkte och vad ont det gjorde när jag skulle böja/sätta mig. Så idag tog det ganska förstiktigt med att bära grejor. Har legat i sängen med staplade kudar på varandra ända sen jag kom hem, har fått höra att det är bra när man har ont i ryggen att ligga med benen högt. Men känner inte att det hjälper något, får knarka lite alvedon.


jag just nu..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Varför visar du aldrig hur din kropp ser ut ? :P du verkar ha en fin kropp!

2011-05-18 @ 03:36:02
Postat av: SV;

Det kommer bli en hel del bilder på resan :)

2011-05-18 @ 17:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0