IM BACK!

Hej kära ni! Hur mår ni?! Ledsen att det har dröjt, men nu är jag tillbaka och ska ge det ett nytt försök. Jag mår iallafall toppen, allt rullar på och det känns hur bra som helst.

Inget nytt har väl hänt, hmm..ja, förutom att syrran (min tvilling) har flyttat hemifrån nu för några månader sen. Känns ju lite tomt vi har ju stått ut med varandra i 20 år både i skolan och hemma, så det känns rätt skön att komma ifrån varandra, det tycker vi båda! Nu ses vi på jobbet varje dag istället. Jag letar och söker lägenheter fortfarande. Jag hoppas verkligen att jag får en lägenhet så snart som möjligt, det är dags att skaffa eget place!

Om 21 dagar sitter jag och min vän Julia, syrran, storasyster, pappa och hans sambo på planet till Playna De Palma. Ser verkligen framemot resan, det kommer bli en såndär resa som man aldrig kommer att glöma. Är otroligt taggad!

Nu tänkte jag dega framför tvn. Ha en fortsätt bra kväll!
Puss


Här kommer vi ligga i en vecka och steka med en kall god drink i handen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0