SUNDAY

Hej på er! Hoppas ni haft en bra helg. Min har varit jättebra. Igår kväll gick jag och systrarna hem till pappa för att äta middag, spela kort och dricka drinkar, pappas tjej och hennes barn också med. Det var mycket trevligt! Sjukt roligt kort spel. Senare gick jag vidare till satin för att festa loss med några vänner. Musiken va väl sådär,

inte min smak men vi körde loss iallafall. Bra kväll :)
Vaknade för en litenstund sen. Mamma har kommit hem från stockholm, hon och moster åkte dit i fredags för att överraska mormor och hennes man. När mormor öppnade dörren ser hon två tomtar med tomtemaskar på. Först trodde hon att det var grannen som skulle skoja lite, men sen såg hon att det inte var dom, då trodde hon att det var två rånnare haha. Mamma och moster tog av maskarna och mormor vart så överraskad :)

Har inga planer för idag. Har två biobiljetter jag fått av en kollega så kanske ska bjuda en vän kanske? Återstår att se..
Kram :*


pappas hemgjorda potatisgratäng med bacon i! Riktigt gott va det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0